.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در هفته ایی که گذشت

هفته آخر از تیر ماه سال 91 را با مهمترین اخبار مازندران با عنوان هفته ای که گذشت پی می گیریم که بر خلاف هفته های گذشته این هفته هفته ی پر تلاطمی برای مازندران بوده است از استیضاح شهردار قائمشهر گرفته تا انتخاب شهردار ساری ونیز احساس مسئولیت وزیر راه در قبال هموطنانش و فداکاری جوان آملی ونیز بارش برف در روزهای تابستان :

•در پی استیضاح شهردار ساری مسئولان شورای شهر قائمشهر نیز به فکر استیضاح شهردار این شهر افتادند.علت این استیضاح گله داشتن مردم از اینکه شهردار مدتی است شهر را رها کرده و به ويژه به محلات بی اعتناست .گواه ادعا نیز چاله چوله ها و شکستگی فراوان در محله هاست که هفته هاست لکه گیری نشده است.بحث زباله و استخدام بدون آزمون در شهرداری و مواردی از این دست نیز ابهامات دیگر نسبت به عملکرد شهردار قائم شهر بود.

•در بیست و هشتمین روز تابستان، بارش برف ارتفاعات سیاه کمان و علم کوه کلاردشت را سفیدپوش کرد.در پی همین اتفاق سه گروه از کوهنوردان به دلیل بارش باران و طوفان در حصارچال اسکان یافتند.

•استاندار و نماینده عالی دولت در مازندران خطاب به شهرداران گفت: وضعیت ساخت و ساز فعلی متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی نیست، باید ساخت و سازها را سامان بدهید.سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران عصر 28تیر در چهارمین همایش شهرداران استان مازندران که با حضور 57 شهردار به میزبانی شهرداری بهشهر در منطقه گردشگری عباس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و مشارکت شهری نقیصه مهمی است که در کشور وجود دارد. از بین 57 شهردار استان 47 شهردار مدرکی مطابق با مدیریت شهری دارند.

• احمد جمشيدي، معاون توسعه مديريت و منابع انساني طي نامه اي به تمامي دستگاه هاي اجرايي ، فرمانداران و شهرداران استان، ساعات كار اداري در ايام ماه مبارك رمضان را شنبه تا چهارشنبه - صبح ها 8:30 و بعد از ظهر ها 13:30 و پنجشنبه - صبح 8:30 و بعدازظهر ساعت 12:30 اعلام كرد.

•درپی وقوع انفجار یک کپسول گاز در نزدیکی محمودآباد و زخمی شدن 15 نفر در این سانحه به علت کمبود وسائل اورژانس موضوع به نیکزاد وزیر راه و شهرسازی اطلاع داده می‌شود. نیکزاد با احساس مسئولیت جدی در این ماجرا بلافاصله وارد عمل شده و دستور می‌دهد صندلی‌های این هواپیمای 30نفره جمع‌آوری و مجروحان به هواپیما منتقل شوند. متعاقب انتقال 15 نفر از مجروحان معاونان وزیر و خود نیکزاد وزیر راه تا تهران به صورت ایستاده و سرپایی از بیماران پذیرایی و آنان را مورد لطف قرار می‌دهند.

•در آستانه حلول ماه رمضان دادستان و دبیر ستاد پبشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان مازندران اطلاعیه ای در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر؛ از عموم برادران و خواهران ايماني اعم از شهروندان محترم و مهمانان و مسافرین گرامی ، انتظار خواست در تعظيم شعائر اسلامي و حفظ حرمت ماه رمضان همچون گذشته اهتمام ورزند و چنانچه افرادي از لحاظ شرعي معذور باشند ، از تظاهر به روزه خواري در انظار و اماكن عمومي جداً پرهيز نمایند .

•عباسعلی کدخدایی روز 26تیر در حاشیه همایش ناظران بصیر ویژه دفاتر نظارتی شورای نگهبان در استان مازندران در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای انتخابات ریاست‌جمهوری در دوره یازدهم مشخص نشده است، اظهار داشت: این انتخابات احتمالاً اواخر خرداد ماه یا تیر ماه 92 برگزار می‌شود.

•هادي ابراهيمي معاون سياسي امنيتي استاندار از پايان عمليات آبرساني به ده روستاي محروم دهستان پشتكوه در چهار دانگه ساري با اعتبار اهدايي رهبر انقلاب خبر داد.

•دبیر شورای نگهبان، سید‌جعفر حسینی‌نیا علم‌داری را به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مازندران منصوب کرد.با حکم آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مازندران معرفی شد.

•طي حکمی از سوی مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری كشور ،سرپرست جدید حوزه هنری استان مازندران منصوب شد.در اين حکم نبی‌الله خدابخشی سرپرست جدید حوزه هنری استان مازندران جايگزين عزیزالله محمدپور خواهد شد.

•علیرضا ضیغمی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی حکمی سیدعلی ادیانی راد را به سمت مشاور خود منصوب کرد.سيد علي ادياني پيش از اين نماينده دوره هشتم مجلس از حوزه انتخابيه قائمشهر،سوادكوه و جويبار بوده است.

•در پی استيضاح حجازی شهردار سابق ساری توسط ۵ عضوء شورای شهر ،شهرداری ساری با سرپرستی رضویان از کارکنان شهرداری اداره می شد که شورای شهر ساري پس از بررسيهاي لازم در جلسه 25 تير 1391 سكان عمارت شهرداري ساري را به عبوري سپرد .مهدی عبوری معاون صدا و سیمای مرکز مازندران با 7 راي به عنوان شهردار ساری انتخاب گرديد.

•جوان فداکار آملی هنگامی که برای نجات یک زن از مرگ به دریا زده بود، قربانی سرنوشت مرگ شد. این پسر پس از کشاندن زن جوان به ساحل خود اسیر امواج شده و به کام مرگ فرو رفت. این حادثه ساعت 13 و 30 دقیقه سه‌شنبه 20 تیرماه در ساحل ایزدشهر از توابع نور رخ داد و در آن سید حسین ابراهیمیان 27 ساله با فداکاری جان خود را از دست داد.

•امام جمعه جویبار گفت: با باز بودن طرح دریا و شنای آزاد در ماه مبارک رمضان مخالفیم.حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور با بیان اینکه شنیده‌ها حاکی است که طرح دریا در ماه مبارک رمضان باز است، اظهار داشت: اینکه طرح دریا باز باشد و مردم از سواحل آن استفاده کنند مانعی نیست و باید مدیریت شود.وی ادامه داد: آنچه با باز بودن طرح دریا برایمان غیرقابل تحمل است شنای آزاد است.

•سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان بيان نمود: تعداد فرصت هاي شغلي ايجاد شده در دستگاه هاي اجرايي مازندران بيش از اين تعداد است كه بايد هر چه زودتر در سامانه رصد ثبت گردد.طاهايي تصريح كرد: از اين تعداد 4 هزار و 106 شغل در بخش مسكن و 2 هزار و 451 فرصت شغلي نيز در ساير بخش ها ايجاد شده كه جمعاً بيش از 6 درصد تعهد اشتغال زايي استان را شامل مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 31 تير 1391
بسيار عالي بود ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.